javahermarket

همه چیز اینجا دانلود،بازی،اخبار،کتاب،نرم افزار بازی کتاب جاوا

همه چیز اینجا دانلود،بازی،اخبار،کتاب،نرم افزار بازی کتاب جاوا
 
هر چی بخوای پیدا میشه_دانلود انواع بازی نرم افزار تم_خبر های جالب عـکس کلیپ گوشی نرم افزار گوشی و....
Design by : NazTarin

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید






این صفحه را به اشتراک بگذارید

خوش اومدی نظر یادت نره









به این وبلاگ خوش آمدید

اگر در قالب وبلاگ مشکلی میبینید یا خواهان همکاری با مدیریت (ارسال مطالب و موارد دیگر و....) هستید میتوانید با سرویس زیر سریعا با مدیریت وبلاگ ارتباط برقرار کنید.

 

 

از شما ممنون هستم که به وبلاگ من سر زدید.این وبلاگ تقریبا یک وبلاگ جامع هست

که در آن هر موضوعی پیدا میشود.(البته هنوز کامل نیست).

پیشنهاد من به بازدید کنندگان محترم:

شما میتوانید فقط با یک کلیک بر روی تبلیغات این وبلاگ هم به ما کمک کنید

و  هم هر روز جدیدترین و بروزترین اخبار را از دنیای کامپیوتر و موبایل در ایمیلتان دریافت کنید.(هر روز)

چگونه؟:

شما فقط بر روی تبلیغ یک کلیک میکنید.بعد اگر خواستید میتوانید پنجره باز شده را ببندید.

سپس بنده با عضویت شما در خبر نامه بروز ترین اخبار را هر روز به ایمیلتان ارسال میکنم.

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

شفق
ساعت16:43---2 شهريور 1390
سلام
مدیریت وبلاگ سناقک 2 هستم
مرسی از نظری که تو وبم گذتشتی.
خواستی لینک کنی با سنجاقک 2 لینک کن.
ممنون


reza
ساعت12:06---26 تير 1390
سلام وبلاگ باحالي داري به وبلاگ من هم سر بزن
www.realmadrid.cf.loxblog.com


رضا
ساعت21:39---25 تير 1390
باسلام

2 تا پيشنهاد بسيار شيرين و عالي دو نبش

با عضویت در سیستم و فعال سازی اکانت خود، به ازای هر پیامکی که برای شما به موبايلتان ارسال میشود، مبلغی به حساب شما در سایت افزوده میشود.
که میتوانید این مبلغ را پس از رسیدن به حدنصاب دریافت نمایید.

ضمنا داراي قرعه كشي ماهانه هم ميباشد كه :

شرکت کنندگان در قرعه کشی و مسابقه، کلیه کاربران سایت میباشند که حساب کاربری خود را فعال کرده باشند.

نفر اول : نیم سکه بهار آزادی
نفر دوم : ربع سکه بهار آزادی
نفر سوم : 500 هزار ریال وجه نقد
5 نفر به قید قرعه - هر نفر 200 هزار ریال وجه نقد

اينم لينك ثبت نام :

http://ads.inpersia.com/users/ref/24343

پ 2 :
با ورود و خروج از اينترنت هر ساعت تا 75 سنت بدون انجام كاري دريافت نماييد

اينم لينك ايشان :

http://www.surfjunky.com/?r=Rezador1970

در صورت توضيحات و يا ... به وب بنده سري بزنيد

موفق و شاد باشيد


aref
ساعت19:15---25 تير 1390
salam golam man upam hatman sar bezan :-* www.akskade.LoxBlog.Com



rahman
ساعت10:47---23 تير 1390
سلام. وبلاگ خوبي داري پس چرا ازوبلاگت پول در نمياري. مثلا تبليغات کليکي رو توي وبلاگت قرار بده (اين تبليغات مي تونه متن.عکس و يا هر چيز ديگه به دلخواه خودتون در انواع سايزها) قرار بديد و هر کس کليک کنه به حساب شما پول واريز مي شه. درضمن 50000ريال هم پاداش عضويت داره.هر 16 کليک هم =10000ريال


براي ثبت نام به آدرس زير برو:


http://persianhit.ir/?section=user&action=register&t=pub &fer=8800





در ضمن روي وبسايت کليک کن تا نمونه اي از اين تبليغاتو ببيني


aref
ساعت13:07---21 تير 1390
upupupupupupupupupupupupupupupupup
amamamamamamamamamamamamama
hatman biya
montazeram


حسین
ساعت11:59---20 تير 1390
سلام خسته نباشید
وبلاگ جالبی دارید
اگه موافق باشید تبادل لینک کنیم.
شما منو با نام ♠♣♦☻░ هر چی بخوای ░☻♦♣♠ لینک کنید
بعد شما هم به من بگید با چه اسمی شما رو لینک کنم
ممنون


admin
ساعت20:47---19 تير 1390
با سلام
همه ی تبلیغات دروغ است من خودم در سایت تبلیغات گذاشته بودم سایت مورد نظر که گفته بود با هرکلیک 600 ریال می دهد من اینکار را کردم و گفته بود وقتی به 29000تومان رسید پول را به حساب واریز نکرد همش دروغ که با هرکلیک 600 ریال بهت می دن از من می شنوی برو تبلیغات را بردار چون همش درو غه و سرت کلاه می زارن.


pegah
ساعت15:05---19 تير 1390
سلام
وبه عالی داری بهم سر بزنی و نظر بزاری خواشحال می شم


golestane
ساعت18:39---17 تير 1390
salam
vablogetun vaghan jame o ali bud


خروس
ساعت14:36---17 تير 1390
اينم از كليك امروز

ریحانه
ساعت21:40---16 تير 1390
سلام مرسی سر زدی
بازم سر بزن من لینکت کردم با اسم
-همه چی تموم- فکر کردم جذابه اگه خوشت نیومد بگو تا عوضش کنم
اکه دوست داری منو با اسم نانامتفاوت تر ازهمه بلینک
مرسی
منتظرتم
بای


خروس
ساعت18:19---16 تير 1390
سلام دوست همكار
رو تبليغاتي كه تو وبلاگت گذاشتي كليك كردم تو هم بيا يه سري بزن يادت نره كليك كني


X to tha Z
ساعت19:49---14 تير 1390
سلام دادا. وبت جالبه. منو با Xzibit-Westside بلینک و بیا بگو با چی بلینکمت. فعلن.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 14 تير 1398برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور